15 dagar

Nu har jag varit här i två veckor (igår) och jag älskar Londonlivet, helt klart. Jag trivs jättebra och någon hemlängan existerar inte. Visst skulle det vara skönt att bara åka hem till de vanliga rutinerna, men varför skulle jag göra det? Jag har inget att hämta där hemma, det är här möjligheterna finns, det är här jag ska vara. Jag har inte ångrat mig en enda sekund, jag är så glad att jag tog steget och vågade åka iväg. Det här är ett minne för livet, ett stort äventyr, en merit, en.. ja listan kan göras lång. Jag har träffat hur fina vänner som helst, familjen är jättetrevlig, jag älskar huset jag bor i och Notting Hill är fantastiskt. Jag skulle inte vilja ändra på någonting. London är underbart.

Kommentarer
Postat av: Lisa

aaw söta du <3 finns ingen chans i världen att jag inte skulle åkt över :D men sen får du snart komma hem också, behöver min alex här <3

2010-09-20 @ 18:34:51
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0