Underbar höst.




Upp och iväg med ungarna till skolan, pannkaksfrukost (igen), styrkning och Oxford St med Anna. Höll hårt i pengarna, well done. Har skaffat en liten poppy och satt på jackan! Jag och alla andra britter. Känns bra, känner mig som en i gänget. Har föresten konstaterat att familjen kommer att få en jäkla massa julklappar i år, julshopping i London är faaaarligt. Starbucks har bytt till röda julmuggar och belysningen tänds ikväll på Oxford St. Nu går det undan! Loondon bjuder dock på +16 och sol, här fryser vi inte! En riktigt fin höst.

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vad fint!

Du, hur jobbar du på måndagar? Jag tror jag slutar kring fyra. Kanske en fika när du slutat?

Min vecka har varit fullspäckad. Men det hade varit skitkul att träffas. Så måndag? :)

2010-11-04 @ 23:04:21
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill också ha en poppy!! Kanske lite julkaffe också ;)

2010-11-04 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0