News news news news news news news news news news news news

Det är alltid kul att höra/läsa om vad som händer där hemma. Tydligen hade vi -6 grader hemma imorse och i natt befaras ett snöoväder komma in över Sverige, i Östergötland är det klass 2 varning (kan komma mellan 10-20 cm snö!!!). Jo tack, jag har det ganska bra här i London, lite regn då och då men annars bra.

Pappas jobb har sålt en jordbruksmaskin till Queen Elizabeth här i London. Ska hon ha den på Buckingham Palace eller? Ja inte vet jag. Kul att få hit lite av sina hemtrakter i vilket fall som helst. Lilla Väderstad i stora London.

Vår hall är tydligen omgjord. Spännande spännande!

Som grädde på moset har mams och paps har köpt ny bil! Ett "åsnearsle" som min bror så fint uttryckte det. Ja ja, den är säkert fin. MEN, mamma har döpt den till Kjell Mattsson. Suck. Det är okej att mormors bil heter Ronny och att vi kallade min bil för Pil-bilen, men Kjell Mattsson är inte okej.

Kommentarer
Postat av: Azra

lever din bil? saknat den!

2010-11-08 @ 23:09:36
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0