Svar på tal:



Hej! Vad kul att du funderar på att åka iväg som au-pair! Jag rekommenderar det verkligen, jag ångrar mig inte en sekund! 

Jag har åkt via organisation, Peek a boo. De har fixat det mesta och hjälpt mig att hitta familj, väldigt skönt! Men jag vet många som har åkt privat och det har fungerat bra för dem!

Jag har lärt känna nya kompisar via bloggen, superbra! Vi har läst varandra bloggar och sedan träffats. Jag har även hittat några kompisar via Aupairforum. Att hitta nya kompisar är inte alls svårt!

På min fritid gör jag allt och inget; träffar vänner, shoppar, upptäcker London med mera! Jag pluggar inte. Funderar på att läsa någon kurs i vår, men att plugga i London är dyrt och än så länge har jag inte har inte hittat någon bra kurs som passar mig och mina arbetstider. 

Lönen brukar oftast gå åt till shopping, nöje, resekostnader och mat när man är ute. Man blir inte direkt rik på att vara au-pair, men man blir rik på erfarenhet och minnen! Men visst, det går att spara lite varje vecka om man verkligen vill, men det är svårt och man får leva snålt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter riktigt bra!! :) Tack så mycket för svaren, blir bara mer och mer sugen på att fara! :)

2010-11-07 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0