12th

Höll precis på att skriva att jag inte har gjort ett skit idag, men det har jag. En jäkla massa.

Strukit skjortor i 2 tim, tagit emot matleveransen, dammtorkat, fixat god lunch, lagat mina tofflor, tagit en långt och varmt bad (plus ansiktsmask och hårinpackning), putsat mina skor och storstädat rummet - rensat, sorterat och dessutom organiserat om i garderoben. När jag var klar så började det såklart att regna, as usual. Fick skippa den dagliga promenaden.

Kvällen blir lugn, ett besök på Primark är inplanerat och eventuellt en runda på puben. Let's seeeee. Imorgon och på söndag har vi inget planerat, men fira Annas 20årsdag - det ska vi! Men annars en lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0