I'm ill

Är förbannat på pappa, han har smittat mig! Har hostat konstant sen i måndags kväll och haft feber plus lite förkylning. Men nu är det lite bättre! Har sovit bort halva dagen (och gårdagen), har lite ångest över det man vad sjutton ska man göra? Nu har jag nyss rensat bland strumpbyxorna. Fick panik förut idag när jag skulle hitta ett par strumpbyxor och inte hittade dem jag var ute efter. Resultatet av rensningen är nu att lådan går att stänga lätt som en plätt och att 21 par strumpbyxor ligger i soptunnan. Bra va? Måttligt stolt haha.


Kommentarer
Postat av: Azra svarar

jaa eller hur :O tiden går verkligen föööör snabbt:( den bilden e den enda ja har iaf på den här datan, från den dagen..

2010-05-05 @ 20:07:32
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0