Härliga måndag

Tjoohoo vilken härlig måndag! Nävars, jag bara skojade. I lördags åkte jag på 39° feber och en dunderförkylning. Tur i oturen att jag bestämde mig för att inte gå på balen (läs: inte hittade någon att gå med). Själva balen är jag inte ett dugg avundsjuk på, det är klänningarna jag är avundsjuk på! Eller ja, att prova ut och hitta den perfekta klänningen rättare sagt. Resten kan kvitta. Stannar hemma idag och försöker kurera mig (plus plugga), avskyr när folk går till skolan sjuka så jag får ju föregå med gott exempel. Jag ska ju för sjutton till Stockholm imorgon på anställningsintervju! Jag måste bli frisk, NU!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Ja verkligen!



Jaa visst är den!? Jag älskar den :)

2010-05-10 @ 12:26:41
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0