Tips!



Ibland är jag bara för sorglig! Här sitter jag, en fredagskväll, och läser bloggar. Det är ju nästan så jag tycker synd om mig själv. Har provat en miljon olika outfits bara för att se vad jag egentligen äger för plagg. Är festsugen som tusan!

Insåg förut när jag rensade bland sminket att jag äger världens bästa lipgloss! Eller nå ja, ett av de bästa jag har provat i alla fall. Body Shop säger jag bara! Sitter som en smäck och glittrar fint. Vad mer kan man begära av ett lipgloss? Går loss på 165 kr ifall någon är intresserad. (Ser dock världigt tråkigt ut på bild, men på läpparna är det fin fint!)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

älskar din header =)

2010-03-21 @ 20:17:49
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0