Solig måndag



Internationella kvinnodagen. Fick sluta vid halv ett-tiden istället för fyra! Grymt skönt att slippa den superlånga håltimmen.

När jag satte mig i bilen och skulle åka hem så fick jag för mig att jag ville sola. Sagt och gjort, en stund i solariet och plötsligt känns min hudfärg mycket fräschare. Hittade den här  affischen (extremt suddig mobilbild) vid solariet, låter ju bra! ”En Thailandsresa motsvarar 250 solsessioner…”. Känns som jag med gott samvete kan sola när jag känner för det med andra ord! Men sen kan man ju tycka vad man vill om solariebränna… Ska passa på och säga att jag inte har solat sen snart ett år tillbaka, gör det absolut inte regelbundet om man säger så. Solar ni solarium?

Har varit ute i solen nu på eftermiddagen, så skönt och varmt i lä! Nu är våren på ingång och solglasögonen används redan flitigt.

Ledig imorgon, på fredag, helgen (såklart) och på måndag! Hur skönt? Avundsjuk, någon!?


Kommentarer
Postat av: Al

jag ska sola idag :)

2010-03-09 @ 12:23:33
URL: http://lalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0