Onsdag onsdag onsdag

♥ Har mer eller mindre plågat mig igenom den här onsdagen med en hemsk huvudvärk (på gränsen till migrän). Nu i efterhand skulle jag verkligen gått hem. Nästa gång jag har sådan här huvudvärk sjukanmäler jag mig och går hem direkt! Nu är det slut på självplågeriet, lite frånvaro spelar ingen roll. Hälsan går före, alltid.

♥ Hade en extra lång håltimme idag, strax över tre timmar. Satt och pratade med Sandra och Jessica, lite kvalitetstid som Sandra så fint uttryckte sig! Behövs det också.

♥ Tog en lång promenad när jag kom hem, behövde rensa tankarna och få lite frisk luft (seriöst, luften i skolan måste det ju vara något fel på?). Så skönt att gå ensam med bra musik i öronen och se solen gå ner. Det var inte ens kallt!

♥ Har skrivit klart de tre olika talen till morgondagens svenska c. Om vi säger så här, det är inga tal som jag är vidare stolt över. Det sista skrev jag ihop på fem minuter bara för att bli klar. Jag tänker INTE lära mig dem utantill.

♥ Nu ska jag sätta mig med Marabou mintchoklad och slötitta på tv!


Kommentarer
Postat av: jea

Jo man bör tänka lite mer på hälsan :)

2010-03-11 @ 11:24:22
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0