Nya möbler, check!

Woohoo jag är jättelycklig! Som ni vet så köpte jag ju en ny stor byrå från IKEA förra veckan. Jag ville såklart ha några hyllor/sidobord/byråer (äsch, en förvaringsmöbel i alla fall!) i samma serie, men det är en utgående modell och de är helt slutsålda i Linköping, Jönköping och finns inte kvar på nätet. Bad min snälla morbror att kolla i Göteborg ifall de fanns kvar där och vet ni vad?! DE FANNS! Till halva priset också! Så himla perfekt.

Men nu är problemet att de befinner sig hemma hos morbror i Stenungsund.. Vi har inga planer på att åka ner och varken han eller någon annan släkt ska upp hit inom den närmsta tiden (för er som inte vet så har jag hela släkten på mammas sida runt Göteborgsområdet!). Så, det är där de är. Men de är mina!!! Kommer passa perfekt in i mitt rum.


Kommentarer
Postat av: ´ sandra

söt blogg :)

2010-03-14 @ 20:52:32
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0