A perfect day



Har haft en störtmysig dag! Skjutsade mamma, åt frukost på IKEA (skippade Donken som omväxling), skjutsade runt på lillebror så att han kunde köpa alla nya delar till sin cross (tog en evighet, men det var det värt kan jag lova, han sken som en sol efteråt!), en sväng på Ikano-huset själv, hämtade upp mamma, lunchade, en till sväng på Ikano-huset tillsammans med henne och IKEA, storhandling och sen ut till Ljungsbro och Cloetta!

Tittade lite efter klänning till studenten, hittade ingen fin i rätt storlek… Känns som det kan ta ett tag innan jag hittar den rätta, så det är lika bra att vara ute i god tid. Förr eller senare springer jag nog på den! Men jag hittade däremot en himla massa fina skor! Dock inga bra vardagsskor, utan festskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0