TODAY:



Försökte sola lite mitt på dagen idag, det gick åt helvete redan efter en 15 min pga pollen. Det är bara att acceptera att jag förblir vinterblek ett par veckor till fram till dess att man kan vistas utomhus igen. Men vad ska man göra åt saken? Pratade faktiskt med vårdcentralen idag om andningssvårigheterna som har uppkommit nu i samband med allergin. Jag fick en akuttid. Gissa när? På fredag. Vaddå akuttid??? Svenska sjukvården alltså, jag blir galen. Har tröstat mig med glass, det hjälper mot allt!


Kommentarer
Postat av: daniela

oj hjälp :o jag måste bara säga att du liknar mej jättemycket på dendär bilden, trodde först att det var jag! shit alltså :D

2010-07-01 @ 15:58:17
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0