Happiness

Jag är så jävla lycklig just nu. På fredag tar jag studenten, jag går ut med bra betyg och har gått i världens bästa klass. Studentveckan är i fullgång och jag njuter av varje sekund. Om två veckor åker jag över till London ett par dagar med en kompis, kommer bli underbart och minnesvärt. Jag har sommarjobb och massor av roliga saker inplanerade under sommarmånaderna. Om tre månader flyttar jag till London och blir borta ett år. Min dröm om London går i uppfyllelse och jävlar vad bra jag kommer att ha det. Jag vet (känner på mig) att när jag än väljer att plugga vidare kommer så jag in på den universitetsutbildning som jag vill gå. Jag är inte ett dugg orolig för min framtid, nu är jag äntligen fri och kan göra precis vad jag vill. Det här kommer att bli bra, jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0