Sol-bad-värme-regn-åska-blixt




Gick upp vid 8-snåret imorse och fixade i ordning pannkakor och lite annat gott och tog med mig småbarnen (lillebror plus flickvän, 17 år gamla men i mina ögon är de små!) till Vätterviksbadet! Jag gillar sommaren och jag gillar värmen, men inte den här hettan som är just nu. Men livet är allt bra underbart när man flyter runt på en luftmadrass i Vätterns härliga vatten! Åkte hem redan vid halv två-tiden och möttes av världens ösregn, storm och blixt och åska. Ett träd slogs ner (eller blåste?) här hemma och telefonerna slogs ut. Men nu funkar allt igen! Skönt att det bara blev ett kortvarigt avbrott MEN så skönt med regn (pensionärsvarning?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0