Fredag:

Vaknade imorse av att jag frös och hade huvudvärk. Usch, vill inte jobba idag (första gången på hela sommaren som jag känner att jag verkligen inte vill)! Vet nämligen att det kommer en leverans på ett par hundra kg med varor som ska bäras in och ställas upp på hyllor på lagret… Kul! Sicken tur att jag är ledig en vecka efter dagens pass, lär nämligen ha ryggont haha. Föresten, det är ju kallt ute idag! Var ute en sväng förut och hade på mig både jeans och skinnjacka. Är sommaren redan slut eller är det den ”svenska sommaren” som ger sig till känna?


Kommentarer
Postat av: elle

fin blogg! :D

2010-07-23 @ 12:54:06
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: Teresa

Inget är som förr

Inget är som förr

Inget leende, ingen kram vid min dörr

När du kommer nu

är det inte längre du

Din blick är plågad, din kropp är tunn

inget leende runt din mun

Jag stod och titta på

men kunde aldrig förstå

Din förändring kom så fort

Vad hade jag kunnat gjort?

Frågan kommer till mig varje dag

Livet är nu bara obehag

Alla mina tankar kretsar omkring dej

Men du ser inte längre mej

Det känns ibland som jag sprängs

av alla känslor som i hjärtat trängs

Ett brinnande hat finns inom mej

mot allt detta som drabbar dej

Mitt barn, mitt stora

Min kärlek till dej är så stor

Men du älskar drogen mycket

mycket mer än din egen mor!det är till Yvonne från hennes mama

2010-07-25 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0