Today's shopping



Blev ett par timmar på Ikano-huset/IKEA idag tillsammans med mams idag, trevligt värre. Strosade runt och bara njöt av att vara lediga, shoppade lite och sen bjöd jag mamma på lunch.

Hittade ett par snygga leggins med skinndetaljer på knäna från Lindex som jag föll för direkt och en snygg tygpåse från Sonia Rykiel (jag är en riktig tygpåsenörd!) som stödde UNICEF, kände att jag gjorde en god gärning där! Passade även på att köpa nya strumpor på Lindex, köp tre 4-pack betala för två. Kanonbra pris och många nya strumpor.

Var på jakt efter färgglada kläder, men varför är alla färgglada kläder så tråkiga i modellerna och vissa riktigt dåligt sydda? Blev besviken på affärernas sortiment. Har insett att trenden med ljusa pasteller/nudefärger inte passar mig alls (men jag gillar det!), jag är för blek och försvinner.. Fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0