Klädrensing


Photobyme© Selfridges London - december 09

Jag tänkte att det var lika bra att kicka igång lovet med lite klädrensning! Har jag varit ambitiös och rensat ut en himla massa kläder som inte används längre och/eller sitter dåligt. Blev en bra hög, nu går byrålådorna i min jumbojetstora klädbyrå att stänga (OCH det finns plats för en massa nytt!) och allt hänger snyggt på sin plats i garderoben. Känns oerhört skönt.

Något slog mig förut, jag har extremt många färgglada t-shirtar med tyck på. Vet ni vad? Jag använder i princip aldrig t-shirtar med tryck. Men uppenbarligen så tycker jag om att köpa dem, speciellt i UK. Skärpning!

JAG BEHÖVER KÖPA: Baslinnen i olika färger, ett par jeansleggins och underkläder i mängder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0