It's lovely weather for a sleight ride with you.

Fin dag idag, solsken och ganska många plusgrader. Har hunnit med en skön promenad i parken med Anette, läst klart min bok och lagt x antal timmar på strykning och städning. Jag är trött på "lättare hushållsarbete". Jag vill hem. Har en känsla som säger att jag inte kommer vilja åka tillbaka hit efter nyår. Jag vill tillbaka till London, såklart, men inte som aupair. Jag trivs och kan hantera hemlängtan, så det är absolut inte det. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad det är. Nu ska jag i alla fall ut igen, later!

Kommentarer
Postat av: azra svarar

nää asså de svarta finns ingenstans :S men den här turkosa eller fna den e e skitsöt :D



Synd att du fortfarande känner sådär gumman :/

2010-12-09 @ 16:20:35
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Sophia

Oooh, I know the feeling! Älskar verkligen London, vill egentligen inte hem. Men jag är sjukligt trött på au pair livet, har ingen hemlängtan - men ändå vill jag hem. Man vill liksom kunna leva sitt eget liv, efter egna regler och ideer. Inte leva någon annans liv, vara någon annans slav typ. Så nu bär det av hemåt för att hitta på nåt nytt :)

2010-12-09 @ 17:55:03
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vafannn.. jag råkade ta bort inlägget?! :p vad skrev du? förlåt... haha

2010-12-09 @ 18:10:29
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemma är det tyngre hushållsarbete, ingen lön och inga transportmedel ;)

Jag skulle ge vad som helst för att kunna byta med dig och vara i London!

Men det är ingen som säger att au-pair livet är lätt, det är bara att bita ihop och njuta av att vara i världens bästa stad :)

2010-12-09 @ 18:26:51
Postat av: Sophia

haha.. lite klantig kanske.. jaa! hur lyckas jag jämt? ja, faktiskt.. haha, jag önskar att jag gillade min familj! då hade jag bitit ihop, utan problem. men dom är knäppa i detta hus, så jag drar hemåt istället. hoppas på att komma iväg som volontär rätt så snart :)

2010-12-09 @ 19:34:27
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0