Bye bye darling, hello snow.






Har shoppat lite på Westfield, fikat på Starbucks och sagt hejdå till fina Anna. Hjälp vad jag kommer att sakna dig! Men fy vad kul vi har haft under de senaste 3,5 månaderna. Alla meninglösa sms, konstiga konversationer och härliga skratt. Åhh. London kommer aldrig att bli sig likt igen. Men vi ses snart, right?! 

Har lite smått panik inför lördagens (morgondagens!) flight hem. Det har snöat lite grann nu ikväll och vissa flyg från Heathrow är inställda eller 5-6 timmar försenade. Bra jobbat London, att ni aldrig lär er. Och ni, oddsen är stora att jag landar någon helt annanstans än på Landvetter, kul kul. MEN, jag har en magkänsla som säger att hemresan kommer att går braaa. Man ska vara positiv och jag kan ju, trots allt, inte påverka vädret.

Kommentarer
Postat av: azra svarar igeeen :P

meeeen åååååh vad mesiga engelsmännen är, undra hur de skulle gjort om de va i swe situation haha.. fast iofs svenskarna blir fortfarande chockade när det snöar man ba wtf asså..

2010-12-17 @ 10:36:22
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas det går braaaa!

2010-12-17 @ 15:48:42
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0