Studentklänning, check! (???)

Jag har kanske kanske köpt min studentklänning, men bara kanske! Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den, börjar tvivla. Om vi säger så här, den är raka motsatsen mot vad jag egentligen hade tänkt ha men den lever upp till mina kriterier. Sitter som en smäck, tajt upptill, smala axelband, vidare nedtill med volanger. Jag känner mig som en liten prinsessa! Det ser verkligen ut som en prinsessklänning, lite toooooo much. I värsta fall kan jag ju alltid ha den på midsommar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du har hittat någon i alla fall! Jag har beslutsångest x10 ! höhö

2010-04-19 @ 16:20:35
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0