Födelsedagsfirande dagen innan



Jag var på grymt bra humör när jag vaknade i morse men, sen kom jag och tänka på Islands jäkla vulkan och hela dagen var förstörd. Har storstädat och möblerat om i rummet, svinbra. Har även hunnit med lite födelsedagsfirande, hade ju inte tänkt vara hemma imorgon. Föresten jag måste bara säga att morfars fru, min halvmormor, är världens gulligaste! Åh vad fina byxor du har! Åh har du klippt dig! Åh vilket fint skärp, vart har du köpt det? Sötare människa får man leta efter.


Kommentarer
Postat av: VERONICA♥

sv: Men tack Gulle Dej! :D Hoppas du kikar in fler ggr. Kom gärna med förslag om du saknar nåt i bloggen :)

sv: Vilken gullig fru din morfar har :D

2010-04-18 @ 20:21:10
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0