UT!

Nu ska jag ut och njuta av värmen (den sista?) och tycka synd om mig själv, haha. Ont i örat, skitont i halsen (kan knappt äta och prata) och frusen. Jippie! Men det går nog över till imorgon! Ska läsa nya H&M katalogen nu och bli ännu mer shoppingsugen.

Min lillebror kom hem från skolan förut och var skitglad. "Jag har fått ett busskort som gäller över hela Östergötlaaaaaand dygnet runt, alla dagar!!". Allvarligt? Varför får inte jag det? Jag går på Kungshöga och kan på Dacke, Mjölby gymnasium båda två. Vi tillhör samma kommun och båda bor hemma under samma tak. Orättvist? JA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-15 @ 16:00:22
Postat av: Hypo

Är du hypokondriker?

2009-09-15 @ 16:46:33
Postat av: Alexandra

Sv hypo: Nej, är du?

2009-09-15 @ 18:22:10
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha

2009-09-15 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0