Tisdag

Idag kändes det lite som sommar när jag åkte hem från skolan. Solen sken starkt, högsta värmen på fläkten solbrillorna på och bra musik! Men den feelingen försvann så fort jag klev ur bilen och möttes av en iskall vind. Skrapade rutorna på bilen imorse, vinter på G!

Totalt meningslös dag i skolan. Skulle presenterat min powerpoint imorse men såklart var datanätet nere i hela kommunen och vi fick skjuta upp det. Inte för att det gör så mycket, men ändå! Gjorde inget mer på den lektionen och sedan mentor plus info av rektor. Men det är allt bra skönt att sluta strax efter kl 10!

Har förberett maten (skalat patatis och skurit mig i tummen, klant!) och ska bjuda mamma och pappa på lunch lite senare, båda två är hemma den här veckan, fusk! Känner för att städa faktiskt, möblera om i rummet kanske. Gjorde det för 2 veckor sedan men det känns inte riktigt hundra. Får se hur jag gör!

Ska in till Linköping om ett par timmar med mams. Ska se om jag kan hitta några stövlar och lite annat smått och gott! Riktigt skönt att gå på stan med mamma ibland, kompisar i all ära men mamma är alltid mamma :)

Det där med att plugga skjuter jag upp till ikväll! Har ingen lust nu.

Kommentarer
Postat av: azra

jag hoppas att du inte glömmer köpa det där!



o säger bara såhär det gick bra det där idag :D

2009-09-29 @ 14:46:15
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0