Söndag, ångestens dag!

Sådär ja. Red ut en sväng i lugnt tempo. Skönt men grymt jobbigt att bara sitta på hästryggen. Men kul såklart! Föresten, min lillebror är säker på att jag har svininfluensan och kommer att dö, haha eller inte. Mamma o pappa ska snart köra hem brorsans tjej, ska ska tvinga dem att köpa glass åt mig få jag frisknar till lite snabbare :)

Har lite ångest över att jag INTE har pluggat ett skit denna helg.. Eller jag har renskrivit labbrapporten. That's it, inget mer. Den här veckan som  kommer är det ändå ganska mycket att göra i skolan.. Fan Alexandra, skärpning! Lär dig planera och prioritera.


Kommentarer
Postat av: azra

Jag berättar imorn om du kommer =D

2009-09-06 @ 20:12:16
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0