Monday, again!

Skolan går mig på nerverna. Tur att man går i en rolig klass iaf. Allvarlig, varför har jag valt engelska c?  Fattar absolut ingenting. Kan även passa på att säga att jag hatar naturare, speciellt vissa av dem som vi har engelska med. Inga namn nämnda…

Nu ska jag ta en dusch, känner mig lite frusen. Ska passa på och måla om naglarna också, haha det behövs verkligen. Ska nog lägga en ansiktsmask när jag ändå är i farten. Man måste skämma bort sig själv ibland! Köpte föresten hem lite godis på vägen hem. Vet ni vad? Jag köpte såkallat ”nyttigt” godis, naturgodis! Det låter ju iaf nyttigare, men jag vet i tusan om det är särskilt nyttigt det heller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0