lagom

Den här dagen har än så länge varit lagom. Jag är lagom trött, en lagom lång skoldag och har lagom tråkigt. That's it. Har inget viktigt att säga (har jag någonsin det föresten?). Ska ta mig en liten tupplur och sen läsa igenom geografigrejen och engelskglosorna. Klockan är liksom bara tolv, jag har ju hela dagen framför mig! Skönt. Men jag ska in till Mjölby sen igen och leta efter en hårtork med mams, kan tillägga att vi båda är ganska kräsna så vi får se om vi köper någon. Har spanat in en från Björn Axén på net on net annars!

Föresten, stor sensation idag! Jag har diadem. Händer sisådär max tre gånger per år. Får så lätt uvudvärk av det. Men jag tror faktsikt att jag ska börja använda det oftare! Otroligt praktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0