. : Hej : .

Kollat på Idol nyss och nu ska jag måla naglarna. Insåg förut att de såg alldeles färskräckliga ut, igen. Helst skulle jag måla naglarna varje dag, men det skulle jag aldrig orka.

Imorgon är det lång dag, enda till kl 16.00. Mössprovning OCH fotografering. Nej. Jag h a t a r fotografering. Får lite panik över mössan också, vad ska det stå på den? Alexandra ska det ju stå såklart, men mer? Samhäll? FG? Sp3b? 2010? Det löser sig alltid. Men det skulle ju vara kul om klassen kunde enas om någonting!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad står FG för? :)

2009-09-12 @ 15:13:50
Postat av: Alexandra

Anonym: FG står för Företagargymnasiet! Ungefär likadant som ekonomiinriktingen på samällsprogrammet, lite mer ekonomikurser bara!

2009-09-12 @ 17:44:51
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0