Gårdagen



Igår var jag i Linköping med mams. Hittade världens skönaste boots på Deichmann. Helt otroligt, jag går in i affären och provar de skor som verkar vara något att ha och bestämmer mig. Det tog inte ens 10 min så hade jag hittat det jag var ute efter. Jag hade räknat med timmar av slit för att hitta något som dög och passade. Både jag och mamma var i chocktillstånd, sånt här händer väldigt sällan gott folk.

Köpte en mysig kofta på Gina Tricot, något stor, men härlig! Hittade en superskön stickad klänning/tunika/tröja (går att använda till allt) på Lindex. Ett riktigt bra köp, ångrar det inte en sekund!

Hann med en mysig fika också. Spanade även in värsta heta killen i Teliabutiken! Både mams och jag var helt sålda när vi kom ut därifrån. Och ja, mams har lika bra smak som jag. 

Hämtade upp Lollo på vägen hem. Hon tillbringade kvällen här hemma, jag klippte henne! Klippte bara bort det slitna, inget avancerat alls. Vid såna tillfällen ångrar man att man inte gick frisör, det är ju så kul! Resultatet blev grymt bra om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0