Alexandra shoppar

Åkte in till stan efter skolan, ekonomisk och miljövänlig som jag är så tog jag tåget!

Köpte en present till min lillebror som fyller 16 på lördag! Stor grabb nu. Såklart kunde jag ju inte komma hem utan någonting till mig själv. Sammetsleggins (supersköna!) från Bikbok, tröja från Cubus och några andra "måste ha-prylar". Sist men inte minst, jag köpte ett par skor, ett par klackar! Jag älskar skor, men jag kan inte gå i högklackat. Sprang på Jessica tusen gånger på stan, hon tyckte skorna va dösnygga men gillade inte att jag blev ännu längre än henne än vad jag redan är.. Haha, stora i-lands problem. Köpte skorna på Deichmann, bra skor till superlåga priser! Sånt gillar vi! Äntligen en bra skokedja som har öppnat med lite annorlunda sortiment.

Nu, IDOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0