090909

Är helt slut, som vanligt. Skolan är som den är och idag har jag gjort världens sämsta läxförhör i engelska c. Haha, kunde ingenting! Katastrof. Jag känner verkligen att jag har gjort ett jättebra intryck pp min lärare, hon måste tro att jag har IG i både a- och b-kursen. Men det kan jag upplysa er om att jag inte har.

Ska vila en stund, är jättetrött (läs: helt död). Ska visa er lite nya saker senare ikväll! Fick nyss en sån där konstig känsla, plötsligt blev jag sugen på att åka till ÖB! Haha vi får se om jag drar dit eller inte.

Lyssnar på Johan Palm nu, Kingshighs stolthet. Eller inte. Men den här låten va hyfsat bra ändå, inte så där falskt som det kan låta ibland när han är i farten. Spotify och jag är bästa vänner nu för tiden, vi umgås hela tiden från att jag kommer hem till att jag somnar. Spotify spelar musik och jag lyssnar. En bra vän det där, man slipper prata! Det räcker att sjunga med någon gång då och då när det kommer en bra låt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0