Utvilad

Insåg för en halvtimme sen att klockan nästan var tre och att jag nyss ätit frukost. Så jag hoppade in duschen och nu känner jag mig redo för en ny dag (visserligen har hela dagen snart passerat, men ändå)! Tog en regäl sovmorgon, så här utvilad har jag inte känt mig på extremt länge! Skönt att vakna upp och vara helt klar i huvudet. De senaste helgerna har jag haft fullt upp och inte hunnit sova särskilt mycket och ni vet ju hur det blir med sömnen under veckorna..

Jag hade tänkt att plugga lite idag, men jag tror jag skippar det och bara tar det lugnt för en gångs skull. Så mycket plugg är det ju faktiskt inte. Så jag ska ta och titta på gårdagens avsnitt av Idol nu och käka lite kladdkaka med grädde! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0