This is it




Plugg plugg plugg.
Skolan tar död på eleverna! Visst, vi har inte så himla mycket just nu trots allt, men det går för fort framåt. Nya kapitel inleds varje lektion och min hjärna hänger inte med för fem öre länge. Allt är inte som det var förr. Då hade jag lätt för saker och ting, mvg på nästan alla prov och inlämningar. Nu fungerar det inte så. Jag pluggar som en idiot och resultatet blir inte det jag vill, why? Hemma förstår jag det mesta, på proven sitter jag som ett fetmarkerat frågetecken och kliar mig i huvudet. Jag har koncentrationssvårigheter och huvudvärken bråkar med mig. Motivationen är noll. Hur ska resten av hösten bli? Åh, ge mig bara höstlov nu.

Nu måste jag ägna mina tankar åt matten (som jag alltid har haft grymt lätt för, men inte nu icke). Lite glass för att underlätta pluggandet kanske? Ja tack.

This is it, MJ.


Kommentarer
Postat av: azra

dregeeeeeel



Jag hgör en matteuppg. o sen hoppar ja över 5 funkar superbra (y) (nooooot )

2009-10-12 @ 18:34:33
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: azra

sv: haha jaa du det gör ja med =P



mamma va emot faktist men pappa va inte det haha..

2009-10-12 @ 18:59:52
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0