Monki



Så sent som häromdagen sa jag till några kompisar att jag inte är så förtjust i Monki. De har jättesnygga kläder, men jag hittar aldrig något i affären som jag riktigt vill ha. Om jag hittar något så ser det kort och eländigt ut på mig. Men på nätet däremot hittar jag alltid plagg som jag vill ha, där är sortimentet bättre! Kolla bara på de här två enkla tröjorna. Vill ha!

Ska se om jag möjligtvis kan hitta dem i butik imorgon då jag ska till stan med två härliga kompisar! De hade inte tillgång till någon bil och det är där jag kommer in i bilden (och så vill jag ju shoppa såklart men det kan man ju inte erkänna!).


Kommentarer
Postat av: azra

sv: HAHAHA komiskt du :P

2009-10-05 @ 21:14:48
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0