män som hatar kvinnor



När jag satt i skolan förut på sista lektionen kände jag att jag bara ville hem och.. och.. plugga! Har grymt mycket att göra för tillfället. Egentligen är det inte så himla mycket, men väldigt många små saker. Jag kände mig jättesugen på att bara rusa hem och bara få allt överstökat på momangen. När man är klar med allt känner man sig så fruktansvärt duktig, jag älskar den känslan! Nu sitter jag här och känner inte för att öppna en enda bok. Vart försvann orken? Ja, ja. Jag ska göra ett nytt försäk senare ikväll!

Nu hade jag tänkt ett se på film, män som hatar kvinnor. Bra? Det har inte blivit av att jag sett den tidigare.

Kommentarer
Postat av: J

Var filmen bra!? Jag har inte heller sett den..

2009-10-05 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0