Hello there

Igår var jag på Ikano och IKEA med mams. Det är otroligt skönt att känna att man inte är i behov av någonting. Men en trevlig eftermiddag blev det, alltid lika kul att kika i affärer med mams. Köpte bara strumpbyxor, en sminkväska och maskara, allt från H&M. Måste erkänna att jag tycker att i princip alla affärer ligger lite för lång fram i tiden. Jag hittade massor av plagg som skulle passa perfekt på julafton eller på nyårsfesten, men det är ju faktiskt bra oktober än så länge. Nu sparar jag pengarna och blickar framåt. Snart, snart.

Började få huvudvärk under eftermiddagen igår vilket senare under kvällen resulterade i migrän. Men det blev det Idol trots allt med en lite onyttigheter. Jag var osocial och låg nerbäddad i sängen, medan de andra satt och myste tillsammans. Somnade tidigt, men dessvärre var inte huvudvärken helt borta när jag vaknade idag så jag låg kvar i sängen fram till eftermiddagen. Sen har jag städat fram till nu (trots ett dunkande huvud), höststädning.

Nu ska jag.. Ja, vad ska jag göra? Känner inte för någonting. Huvudvärken plågar mig fortfarande. Plugga så här dags en lördagskväll? Njaa, tveksamt. Lite senare i sådana fall, efter tolvslaget pluggar jag som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0