Torsdag, imorgon är det fredag!


Höstinspiration från Bikbok

Gårdagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Jobbigt när man planerar saker och ting och sen blir det inte alls som man tänkt sig. Ni känner igen er va? Ibland blir det bättre (och då gör det ju absolut inget att planeringen sprack!) och ibland blir det sämre.

Idag ska jag inte rida.. Känner mig inte helt frisk så då är det bättre att ta det lugnt. Så jag ska ägna tiden åt att plugga! Jag måste verkligen ta mig i kragen och läsa igenom svenskan ordentligt och börja plugga på de tre (Tre? Orimligt! Lärarnas planering är ju för sjutton värre än vår!) prov som vi har nästa vecka, organisation och ledarskap, filosofi och religion. Om jag ska ha en chans att hinna lära mig allt krävs planering, en bra och disciplinerad planering. Inget "Jag ska sen", utan "Nu! Nu! Nu!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0