Dagens...

Dagens humör: Riktigt dåligt. Huvudvärk är ingen bra start på dagen.
Dagens borde: Plugga ihjäl mig.
Dagens frisyr: Utsläppt, platt.
Dagens klädsel: Leggins, långt linne, rutig skjorta och boots.
Dagens planer: Skola i 2 tim, sen hem och plugga effektivt.
Dagens materiella vill ha: Nya jeansleggins.
Dagens längtan: Bort från verkligheten. Solsemester, ja tack!
Dagens fundering: Varför har man prov? Kom på något nytt.
Dagens beroende: Godis, kanske. Och glass.
Dagens tråkigaste: Matteboken. Jag hatar vår mattebok, gammal och äcklig.
Dagens personer: Nära o kära favoriter ♥
Dagens roliga: Endast skola i 2 tim! Alltid något positivt!
Dagens låt: Viva la vida med Darin, än så länge. Dagen har ju bara börjat!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Med Darin? Då kan du inte hört originalet ju eller?

2009-10-14 @ 17:00:09
Postat av: Alexandra

Haha, jo men så klart att jag har hört viva la vida med Coldplay! Jag har nästan lyssnat sönder den låten, såå grymt bra! Älskar den. Men just nu är det Darins tolkning som gäller! Den är ju också bra, eller vad säger du Lisa? :)

2009-10-15 @ 15:11:27
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0