bonaqua



Ibland blir livet inte som man tänkt sig. Åkte hem från skolan igår och var helt plakat. Nu börjar jag piggna till igen. Konstigt det där, att man kan bli så där jättedålig jättesnabbt. Men det blir en lugn helg iaf, det är nåt som är säkert. 
 
Sitter och dricker mineralvatten från Bonaqua emotion. Ska tydligen innehålla aloevera, antioxidanter och vitamin e. Allvarligt talat? Det är vatten vi snackar om. Men why not, om det kan få mig att friskna till fortare så visst, gott är det i vilket fall som helst. Mamma fick den i en goodiebag häromdagen när hon och pappa var på bio. Varför får inte jag en goodiebag när jag går på bio!?

Nu blir det lite mat och ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.

Kommentarer
Postat av: azra

ja får inte heller några jävla goodiebags när ja e på bio :O hmmm...



krya på dig gumman <3

2009-10-10 @ 22:23:30
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0