svinis

Föresten, vaccinerade mig mot svinis i fredags efter mycket om och men. Var helt död i lördags (där av ingen bloggning). Min arm gick varken att röra upp eller ner, åt höger eller vänster. Öm som bara den, att sova var (och är fortfarande) rena mardrömmen. Nu vet jag vad ni som har vaccinerat er tidigare har snackat om! Vaccinet är rena rama muskeldödaren, hela min kropp blev helt utslagen. Plus lite feberfrossa på det och en väldans huvudvärk. Att ta på/av sig en tröja är fruktansvärt. Idag är det dock bättre, helgen var hemsk. Bäst att tillägga: sprutan eller själva sticket kändes inte ett dugg.

Nu; sängen. Innan mitt huvud skjuts iväg till en annan planet. Snälla huvudvärk försvinn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0