stor utrensning



Vart tog den här dagen vägen? Haft fullt upp precis hela tiden, dock har ingen tid gått åt plugg.

Har rensat ut ordentligt bland alla kläder. Svängde förbi 2ndhand idag och lämnade in två knökfulla ikeapåsar med kläder. Då vart man av med dem! Min stooora byrå med kläder går nu att stänga och garderoben känns nästan tom.

Rensade även ut bland underkläderna och slängde en stor proppfull Ginapåse med sånt som jag inte använder/gammalt/slitet/passar ej. Hälften av alla underkläder åkte. Vad är det för mening med att spara på en massa skit som tar upp 50% av allt utrymme?

Nu får det plats med en massa nytt! Åh, jag vill ha lördag nu. Jag säger bara - Oxford St!

(Nackdelen är att jag har grymt stora förväntningar att shoppingutbudet ska vara lika bra, om inte ännu bättre, som alla andra gånger)


Kommentarer
Postat av: azra

jag är avis för att

1. du får åka till en av världens finaste städer

2. Du får shoppa i MÄNGDER

3. Du slipper skolan



kommer sakna dig, tkr du e skyldig mig tidningen hehe:P <3

2009-11-24 @ 20:46:24
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0