my day

Slutade så där tidigt idag igen. Så skönt att vara hemma innan kl 11!

Tog mig en dusch när jag kom hem, fixade scones och te och kollade på senaste avsnittet av Fashion (från mitt älskade London denna gång!) och..... råkade somnade efter det. Vaknade till liv någon timme sedan och satte mig och såg på Ullared. Allvarligt, hur tokiga är folk? Så shoppinggalna att man bara skrattar åt det!

Fixade sedan mat och stack iväg till tandläkaren. Det gick bra (förutom att mitt bett och emalj är helt fucked up) och jag måste bara berätta hur himla härlig min tandläkare är! Hennes äldsta son är ett år äldre, gick på samma skola förut som mig, så honom har jag haft koll på. Nu har hennes yngsta son börjat ettan och jag hade inte en blekaste aning om vem det var fram till nu. Vänta lite sa hon glatt och loggade in på Facebook. Och ja, där satt vi en bra stund och tittade på bilder från deras senaste semester! En sådan tandläkare borde alla ha! Ingen tandläkarskräck inför henne inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0