dagens

  Jag mår bättre! Så pass bra att imorgon är det skola som gäller. Förhoppningsvis.

  Filosofiprov imorgon, skulle var allt bra gött att få det gjort. Har inte pluggat ett dugg men har iaf en bra anledning till det. Ska läsa igenom det en eller två gånger nu och sen får jag hoppas på ett lätt prov.

  Azra, FG rapporten är helt klar! Nästa vecka fixar vi klart allt annat.

◊  När man är sjuk inser man vilka vänner som är äkta, de som bryr sig om och hör av sig.
 
◊  Ska köpa hårfärg imorgon. Jag ska bli brunett! Eller ja, mer brunett än vad jag är nu alltså. Känner mig nästan blond.

◊  Har spanat i mängder med fina kläder som jag vill beställa! Allt från TS. Men nej, någon beställning ska det inte bli. Nej. Men titta, önska och planera vad man ska kolla efter i Ldn är helt gratis.


Kommentarer
Postat av: Fina

Att läsa om dina sjukdomar och krämpor börjar bli väldigt irriterande nu. Men dina bilder är fina:)

2009-11-05 @ 21:21:17
Postat av: Alexandra

Haha jag kan förstå det :P men är man sjuk så är man. Men nu ska det bli ändring! Mindre sjukdom och mer annat för nu är jag frisk!



Kul att du gillar bilderna! :) Något du vill se mer av här i bloggen?

2009-11-05 @ 21:35:25
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: azra

Bra alex =D



gillar klänningen



ja hoppas att ja e en av vännerna :$



du ska bara veta hur mkt ja saknar dig, har inte träffats på 2 veckor :(

2009-11-05 @ 22:40:20
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0