Brun



Köpte hårfärg efter skolan, toning för att vara exakt. Mellanbrun. Tydligen så är man ju blond just nu, vilket inte sämmer alls. Herre gud, jag är brunhåring! Men ja, nu ska jag bli mellanbrun eller nåt sånt. Ska hålla upp till 8 veckor, jaa sure visst. Resten av året med andra ord, nej skulle inte tro det. Halva tiden kanske. Men det är även det som är fördelen med sån här färg, man kan byta ofta. Jag tycker inte att det sliter på håret, mitt blir bättre när jag har fixat till det. Fast när jag tänker efter så skulle jag nog behöva boka en klipptid!



Update: Nu sitter jag med färgen i håret. Spännande!

Kommentarer
Postat av: azra

det kommer bli dööööööösnyggt :D

2009-11-06 @ 20:13:17
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0