Valborg

Hade en kanonbra dag igår!

Slutade tidigt och åkte in till stan med Lollo. Åt glass ute i solen och hade det allmänt mysigt! Jättehärligt.

Skulle hämtat ut lite gratisprodukter som jag har fått från Body Shop, men de var slut så jag ska komma tillbaka nästa vecka när de har fått inte nytt igen. Surt att behöva åka in igen, men det är det värt!

Blev inte direkt någon shopping för någon av oss. Känner att jag inte behöver någonting för tillfället, bara skor. Men det får jag ta någon annan dag, får se när.

Men jag köpte ett lila nagellack och en ansiktsmask på Yves Rocher. Plus att jag fick en duschgel för att jag har fyllt år!


Vi köpte med oss pizza hem ock käkade. Jag passade även på att premiärhandla alkohol på Ica! Behövde faktiskt inte ens visa legg.

Spenderade kvällen hemma i lugn och ro för båda två var verkligen helt slut. Tittade på Twilight och pratade en himla massa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0