Shoppingbags

Jag har funderat. Redan för två år sedan köpte jag min första tygpåse när jag var över i London. Jag köpte på mig två till när jag var över nu senast i december. Jag kan lova att det blir ytterligare någon eller ett par nästa gång jag åker!

När ska detta bli modernt i Sverige? Här ser man ytterst sällan personer som springer runt med shoppingbags i tyg. Tygpåsen ska såklart allra helst vara i cotton organic (vilket i princip alla är).

Jag använder mina ofta och jag älskar dem!

Lindex har börjat fatta, här är två miljövänliga alternativ. Jag han helt klart tänka mig att köpa någon av dem! Och priset då? Som en latte.




Brittiska Topshop har kört med tygpåsar i en evighet nu! Skitbra!


 




Kommentarer
Postat av: azra

sv: thanks gumms det är du också. Jag måste visa dig en bild där henne outfit inte var så snygg. Lägger nog upp den på bloggen nån dag :P.

Jag har skrivit det jag skulle och det blev ju inte alls mkt :S

Hoppas du läst det.

2009-05-03 @ 14:16:19
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack :)



söta väskor.

2009-05-03 @ 16:13:45
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0