Update!

Igår hade jag halkkörning på förmiddagen! Skitkul, gick jättebra! Riktigt roligt att få sladda och leka med bilen!

På vägen hem skedde det dock en liten olycka.. Jag körde INTE! Den andra tjejen som var med skulle köra första sträckan hem och då passerade vi ett vägarbetsområde. Det var full kaos där och hon var seg på att reagera så vi blev påkörda av en stor lastare. Det var faktiskt otäckt, lastaren backade rak in i vår högersida. Dörren blev intryckt och gick inte att öppna, fick sparka ut den. Men vi kunde köra hem iaf köra hem. Men ändå! Läskigt.

Körskolan hade dessvärre hyrt bilen från Rejmes dagen till ära. En helt ny volvo c30, med eldflammor på sidorna, det ni! Haha. Synd att hela högersidan blev förstörd bara... Tur att jag inte satt bakom ratten, skulle haft grymt dåligt samvete nu i sådana fall. Men olyckor händer och efter förmiddagen på halkbanan känner jag att jag nog får ta det riktigt lugnt i trafiken sen när jag har tagit körkortet.




Sen tillbaka till skolan för en meningslös mattelektion. Efter det åkte vi till Norrköping för att titta på en utställning, "SMAL", med skolan efter mycket om och men. Hade inte bilar så det räckte, så Sofies mamma fick åka från jobbet och lämna sin bil till oss. Supersnällt! Var sena när vi kom dit och våra guider hade fått vänta ett bra tag på oss.. Det var en helt okej utställning, men meningslöst att åka in till Norrköping för att bara vara där en timme.




Föraren Sofie och kartläsaren Azra


Stallet på kvällen! Fruktansvärt kul, som vanligt! Gick otroligt bra, nästan för bra. Ibland är det verkligen underbart att få beröm. Känner mig jättetaggad för att rida idag, men jag får vänta till imorgon! Åhhh... Tänk att man kan älska att göra något så mycket, fantastiskt!

Är sugen på att ha sommarhäst i år, saknar det! Somrarna förr var så underbara... Lite sent påtänkt kanske, men hojta till om ni vill (eller känner någon) bli av med er häst ett par veckor i sommar!



Kommentarer
Postat av: azra

den bilden har inte jag fått :O

2009-05-07 @ 21:03:06
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0