Tänk att det kan vara så underbart att ha körkort!

Tänk att det kan vara så underbart att ha körkort! Extra sovmorgon och man har ingen buss att passa. Kändes fantastiskt att sätta sig i bilen imorse och för första gången själv åka till skolan - E4an raka vägen, inga krångliga omvägar, perfekt! Radion uppskruvad och humöret på topp. Wow, risken finns att detta kommer att bli en vana. Men jag ska faktiskt försöka åka buss vissa dagar. Ibland iaf, lovar...  


Började dagen med en tråkig affärsengelsklektion. Skrev ett brev och lämnade in, that's it. Sedan övade jag och underbara Azra på vår presentation. Vi presenterade vårt andra projektarbete inför vår klass och alla 1or idag och jag måste erkänna att det faktiskt gick helt okej. Trodde att det skulle vara värre att stå och prata inför en massa människor men nej, jag överlevde. Var faktiskt knappt nervös innan, helt otroligt! Tror jag börjar komma över min rädsla för att redovisa.


Den senaste (okej då, de senaste) veckorna har jag varit skitnervös inför körkortet. Nu när jag har klarat det så har en hel del press och nervositet släppt och jag mår redan bättre. Det känns som om jag kan klara av vad som helst just nu!

  

Måste passa på och skryta lite grann också. MVG på mitt arbete till hälsopedagogiken. Vilket betyder att jag får MVG i slutbetyg!!! Så jävla gött, det förtjänar jag! Yes.




Kommentarer
Postat av: Louize

Grattis :D

sjlv håller man på o övningkör. Har du något tips? :)

Postat av: Louize

OKej :) dåm ska jag fortsätta som jag gör :)

Har du nåt tips för halkbanan?

2009-05-20 @ 22:55:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0