Shopping!

Idag har jag varit i stan och såklart blev det lite shopping!

Kom hem med två par sandaler, väldigt nöjd med dem. Kommer nog att användas flitigt i sommar.



Köpte också två par leggins, en ring, två olika sorters hårspännen och presenter till mamma som fyller år.

Fick även med mig en svart enkel, basic, bra-att-ha tunika från Cubus. Detta linne (tunika) från Gina råkade också slinka med hem :)







Köpte ett doftljus på IKEA också. Känner att jag behöver piffa till rummet lite. Luktar ljuvligt!







Nu har jag levt över mina tillgångar ett bra tag. Nu får det vara slutshoppat! Stopp. Okej, en klänning måste jag ha och en bikini, men sen får det vara bra. Ska försöka i alla fall! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: aazraa

sv: tack detsamma =D



blir nog en mobil och ett par sandaler innan sommaren sen inget mer HOST

2009-05-24 @ 20:03:57
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Kristin

lycka till! ;)

2009-05-25 @ 17:49:03
Postat av: Alexandra svarar

Haha taaack Kristin!

2009-05-25 @ 18:26:19
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0