Nattliga äventyr

I natt skjutsade jag mamma till bussen. Hon är på väg till Skottland tillsammans med min mormor. Jag är avundsjuk! Hon kommer att vara borta i 9 dagar, så jag får så ut med den manliga delen av familjen ett bra tag..

Bussen gick vid 03.00 Så jag kom hem runt 03.30. När vi åkte mot bussen var det mörkt och på vägen hem hade det redan börjat att ljusna. Det var verkligen jättefint ute när jag kom hem, kändes nästan onödigt att gå och lägga sig. Försökte fånga det fina ljusskenet på bild men nej, det blev inte särskilt bra.

Jag gick och la mig runt 4 tiden.. Haha, kändels faktiskt lite som om jag hade varit ute och festat!







Dåliga mobilbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0